The Garden - Mirah


En ny favorit som kommer spelas flitigt hemma hos mig :)

Jag vet, jag ska egentligen vara i skolan nu. Men jag klanta mig. Inte speciellt ovanligt - jag missa bussen. Jag som gick upp så tidigt och allt. Fasen. Idag börja en ny kurs nu på morgonen också som man nog helst skulle gått på. Men nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen och plugga på lite natur. Som jag gjorde inatt när jag inte kunde sova. Klockan halv 1 låg jag klarvaken. Börja hosta som en galning också, så gick upp och tog ett glas vatten och gick o la mig igen. Fortfarande lika klarvaken. Då tänkte jag att natur kunde göra mig lite trött, och jag hade faktiskt rätt ^^ Efter att ha läst 4 sidor slockna jag direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0