Upponer


Jag ska ta tag i fotograferingen och jag ska ta tag i redigeringen av fotona som blir. Men det är så mycket som måste tas tag i just nu. Först och främst är det ju skolan. Sen är det jag själv. Sen är det alla andra. Sen kan allt det där andra komma. Som att städa rummet och kunna unna sig lite lyx i vardagen. Det känns sjukt att jag inte tar mig tid att städa, här som det inte städats på år och dar. Men när man sätter igång är det alltid något som stör. Men det är bara att försöka på nytt, så därför har jag planerat att göra ingenting i helgen. Men sen kommer det där.. Imorgon ska vi fira Micko hela kvällen lång och på söndag ska vi till morfar. Och på lördag måste jag fixa med allt till svenska nationella.. Men försöka duger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0