Så var helgen slut.

Jag ska försöka mig på ett blogginlägg.
Har hänt en jobbig grej de senaste dagarna så har inte riktigt haft lusten.

Igår var jag på stan med Jennifer. Det enda jag hitta var hårfärg, yey. Så nu är jag lite mer blond än innan. Sen åkte vi hem och jag skjutsa ut mina föräldrar och deras kompisar på fest. Hämta upp Micko och hennes kille Chrille hos henne och sen hämta vi upp Jennifer också. När vi var hemma så kom jag på "fan, har ingen dörrnyckel!" Det är sånt som bara jag kan lyckas med.. Mamma och pappa var på fest ett par mil utanför stan, så orka inte åka tillbaka dit. Så jag ringde morfar. Han bara skratta och sa att jag kunde komma o hämta extranyckeln hos honom. Sagt och gjort, åkte dit, hämta nyckeln och sen hem igen. Det var meningen att vi skulle ha myskväll med pizza, men Micko och Chrille hade redan käkat typ 3 ggr, så det blev jag och Jennifer som smaska i oss pizza. Sen blev dom andra så sugna att dom åt kanter och rester, haha.

Sen såg vi på tv och vid elva kom vi på att vi skulle färga håret på mig. Sagt och gjort. Precis när vi håller på ringer mamma och vill åka hem, så jag ska komma och hämta dom. Jag är klar om en halvtimme, säger jag. Sen ringer hon 2 ggr till och frågar vart jag är. Sen somna dom i bilen på väg hem. Nja, några festprissar är dom inte iallafall ;)

Idag ska jag och Tobbe försöka oss på att åka ner på stan och fixa en grej till skolan. Sen vid halv 4 ska vi till morfar och fika. Trevligt.

RIP.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jo men det där med stan blev ju lyckat!

2008-11-23 @ 16:39:19
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0