Vinter?

Idag har det snöat riktigt rejält!
Snorkallt och svinkallt har det blivit med. Funderar på att dra fram min stora dunjacka, men nu på kvällskvisten så har det istället bara blivit blask av alltihop. Man blir ju inte förvånad av det här vädret direkt.

Idag har vi haft förbaskade naturprov. Jag chansa på varje fråga, fast jag är ändå förvånad över att jag hade så mycket info att jag ens kunde chansa. För så var det inte på förra provet. Kanske att man slipper göra om det här.. Men det är väl bara en önskedröm. Men med det här provet så ser det ut som att klassen inte har alls mycket för sig veckan som kommer. Och av det som är kvar av den här veckan, så är det SACO-mässa imorgon och studiedag på fredag. Undra vad man ska göra på studiedagen? Jag känner att jag kommer bli rastlös på den, får se om jag kan ragga upp nån som vill hitta på något.

Nu ska jag försöka mig på att skriva ett CV, personligt brev och allt vad det tillhör att söka jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0