En dag kvar till heelg!

Aj, aj, aj min kropp!
Jag har suttit ner från 9.50 till 20.00 idag. Och jag har ont i fötterna. Lite konstigt kanske, men dom kanske bara vill hänga med resten av kroppen som också värker. Men det är nog inte så konstigt när jag suttit så mycket. Det börja med att jag satt på ett psykologiprov, som jag för övrigt kunde mer än jag trodde på vilket känns väldigt bra. Sen var det grafisk kommunikation i ca 3 timmar, som jag satt framför en data hela lektionen! Då var både ögon och kropp trötta. Men jag hann det jag skulle iallafall. Sen en sväng på stan och käka med Tobbe och sen vidare till volontärjobbet där jag variera med att sitta och stå i 4 timmar. Det var faktiskt riktigt roligt att jobba som biljettsäljare, fast va tvungen att lyssna på en poesitävling som var samtidigt som vi stod.. Vi fick ager jury, haha. Han som jag stod med kunde lika mycket om poesi som jag kunde - dvs nada. Men det var kul att det hände nåt iallafall :)

Nu ska jag kila ner till soffan och kolla på den nya serien på 5an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0