En tisdag

Idag har det varit en tisdag när nästan alla har varit på dåligt humör.
Men man måste väl ha såna dagar också, så får vi hoppas att morgondagen blir lite bättre. Men det är så skönt för just nu har man klarat av de värsta av den här veckan. Nu är det bara ett prov kvar, på fredag. Sen är det loov! Så jäkla underbart. Det som skulle vara ännu mer underbart är att våran kryssningen mån-ons blir av och att mamma inte blir allt för arg. Jag skulle behöva komma iväg ett par dar, klara mig själv och ha lite roligt. Det är precis vad jag behöver just nu. Så jag får hoppas att mamma inte är på lika dåligt humör som vi andra. Men ja, jag är ju 18 så jag får göra vad jag vill. Ganska bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0