Fanfanfan

Trött & stressad.
Hur fan kommer jag överleva dom här 2 veckorna till lovet? Just nu känns det som jag håller på och bryta ihop. Men jag vet att jag inte kommer göra det, för jag är oslagbar.

Typiskt nog så blev jag inringd till att jobba som bigrafvärd idag, 17.30-20.00. Faan. Jag försökte säga nej, men jag är visst inte så bra på det. Så ja, satt bara o glodde den tiden. Försökte plugga lite och det gick faktiskt.
Sen hade jag ju lovat Micko imorse att jag skulle gå på stan med henne efter skolan. Sagt och gjort och jag kom förstås hem med 2 påsar. Fast med fynd! Ett par jeans för 99 och en tröja för 139. Eller nåt sånt. Så jag är väl nöjd.
Men sen hade jag tänkt o plugga den här dagen. För vilken tid då?! Känns som att det kommer bli en lååång kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0