Go go go

Nu har jag suttit och försökt hålla tårarna inne till Extreme Home Makeover. Lyckades, nästan iallafall. Tänk att det ska vara så svårt ^^

Har försökt att plugga lite mediekommunikation, men dom anteckningarna jag har fattar jag inte ett skit av. Och så har jag inte en aning om vilka sidor det är i boken.. Så nej, det går inte så bra alla gånger.

Kryssningen är beställd och betald nu!! Damn så jävla kul det ska bli. "tänk att känna när man kommer tillbaka till skolan, att man faktiskt ha gjort något på lovet" kommentar ála Simone ^^  

Nu blev jag jäkligt glad. Har nog fått min semesterersättning vilket ger nästan 4000 i lön! Faaan va underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0