Home sweet home

Vi överlevde kryssningen!
Grymt roligt vare, men väldigt skönt att komma hem.
Direkt när man kommit hem och har kört i princip hela dagen, så blev det till att sätta sig ner och ringa en massa massa samtal. Först till pappa för att säga att jag lever, sen till mamma men hon svara inte, så då ringer man vidare till tandläkaren som bombat mig dom här två dagarna jag varit borta. Där är det upptaget, jaha, ringer mamma igen och den här gången svarar hon. Pratar massor med henne och när man lagt på så var det att ringa till tandläkaren igen. Den här gången svara dom också och jag fick en tid till att dra ut min tand, imorgon. Fint, då är det avklarat. Nästa var att ringa till veterinären. Ringer först till det ena, upptaget. Ringer till det andra och dom svarar. Har en tid på tisdag, men jag säger att jag återkommer och ringer igen till dom andra som ligget mycket närmare. Dom hade en tid på torsdag och den blev de.
Sen lägger jag mig i sängen för att ta det lungt och kanske sova lite. Då kommer mamma hem från jobbet och tycker jag ska äta. Då gör jag det och jag hinner inte mer än att äta upp förrens jag ska iväg igen. Det blev en väldigt mysig kväll. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0