Home sweet home

Åh va skönt de var att komma hem idag.
Hem till mina chokladkakor, haha. Usch, måste, måste skärpa mig. Törstig blir man också.

Idag har den där underbara, glada känslan lagt sig lite. Men bara lite! Hade en Jonte bredvid mig idag på våran 3½ timmes långa lektion, som satt för sig själv "vi ska på kryssning, vi ska på kryssning". Sen titta han på mig: vi ska på kryssning! Då blev man glad igen, haha :)

Men nu är det plugg som gäller för hela slanten. Fick reda på vilka sidor vi ska läsa på till provet imorgon. Så ja, det är väl bara att läsa på..


Jag kom på en sak! Det är luciauttagning idag.. Shit, jag vet inte om jag ska gå ju. Hjäälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0