Invigning

Så har man sett invigningsfilmen på Filmfestivalen här i stan!
Låt den rätte komma in, säkert flera som känner igen den då den är baserad på en känd bok. Har inte läst boken och filmen var väl inte riktigt min favorit. Men ja, helt okej. Så imorgon blir det att jobba som biografvärd på Lilla teatern. Nervöst, men lärorikt! Känner mig taggad. Sen ska jag jobba söndag också, så.. vart tog tiden till att plugga vägen? Gash. 

Nu på kvällen har familjen legat och slöat i soffan framför idol och singing bee. Och jag förstår varför jag inte följer idol, när småkillar som Johan förstör Coldplay-låtar! Coldplay-låtar är heliga och ska endast sjungas av Chris Martin ocn ingen annan.
Punkt och godnatt.   

Kommentarer
Postat av: Mia

Låt den rätte komma in har jag väntat på sen jag försökte mig på att läsa boken :p härlig blogg förresten!

2008-10-11 @ 01:54:42
URL: http://mypaperheart.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

2008-10-11 @ 08:04:52
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0