Jobb, plugg, bio

Snart är det daxs att dra sig till biblioteket och jobba lite.
Jobbar bara 3 timmar idag, istället för 4 så det är lite skönt :) Sen ska jag hämta ut biobiljetter till ikväll, det blev Righteous Kill tillslut. Så får vi hoppas att vi tycker den är bra. Sen blir det hem och plugga den tiden som finns kvar, filmen är ju inte förrens 21.30.

Mamma hjälpte mig lite med min svenska rapport nyss, att komma igång och sådär. Sen nämde jag att höstlovet är om 2 veckor (yeey), så då ska mamma förhoppningsvis ta ledigt fredagen så ska vi ha som en mor-och-dotterdag. Så himla mysigt! Gå på stan, luncha och sånt. Tror aldrig vi lunchat ute, mamma och jag. Förrutom McDonalds då.. Men det är något att se fram emot, bara jag & mammsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0