Körkortet!

Idag var det 3 brev och en reklamkatalog i brevlådan.
Det är inte ofta jag får brev, men idag var alla 3 till mig! Det är nog första gången i historien. Och det var inte tråkiga brev heller. Eller okej, ett var från banken med hur mycket jag gjort av med sen i somras. Men ett av det andra var från posten - att jag kunde hämta ut mitt körkort! Yeees. Sen det tredje var från vägverket på betalning av tillverkning av körkortet.. Så det var väl ett av tre som var intressant.

Men iallafall så tog jag bilen och hämta körkortet. Hade lite stökigt att hitta men sen när jag kom in där och hon som stod där tog emot mitt ID så börja hon garva. Shit, tänkte jag, nu har jag kommit helt fel. Men sen kom förklaringen - "du va så himla lik en som var inne nyss, så jag trodde hon kom tillbaka". Vad är det med mitt utseende egentligen? Jag vet inte hur många jag hört som sett mig på ställen jag inte varit på. Haha, men jag fick ut mitt körkort iallafall och bilden.. Ja, dom blir aldrig, aldrig bra. Varför räcker körkorten i 10 år? Jag kommer ha en bild på mig när jag är 18 tills att jag är 28! Det som är skönt är att jag slipper släpa omkring på det där pappret hela tiden. Och fort gick det - en vecka tog det från att jag skickat in till att jag fick det i handen.

Nu ska jag ta mig något att äta och sen kanske plugga? Just det, får inte glömma att jag håller på o tvättar också.. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0