Mamma mys!

Idag hade mamma tagit ledigt från jobbet för att ha en dag med mig :)
Det är inte ofta vi har såna dagar, bara mor&dotter. Så dagen har bestått av shopping och lunchande på stan. Vi kom fram till att det inte är ofta som vi äter ute, det skulle vara McDonald's någongång då och då. Men det har varit en riktig lyckad och mysig dag. Har fått springa omkring i varenda skoaffär i stan för att mamma skulle hitta ett par skor som hon ville ha. I gengäld så fick jag lite grejer av henne. Och väldigt mycket skratt :) Världens bästa mamma!
Nu till kvällen och helgen hade jag tänkt ta det lungt och bara göra ingenting och det ska bli riktigt skönt. Så jag börjar redan nu med att slänga mig i sängen och se om jag hittar något spännande på tv.

Det pirrar i hela kroppen och knoppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0