Måndag...

Min papperskorg är överfull av godispapper.
Det ligger papper från minst tre 200 grams marabou chokladkakor och nu har jag lyckats toppat den med lite Refreshers och Rollo-papper. Jag måste skärpa mig! Godis drar jag hellre mycket ner på än till exempel alkohol. Alkoholist? Javisst! Nejdå, men när man är i ungdomen så hör det till att man ska supa sig full då och då. Även om det finns delade åsikter om det ungdomar emellan. Idag snacka vi om att dra på kyssning måndag-onsdag men några i klassen. Då kan man väl se det som såhär: supa måndagskväll, sova tisdag, supa tisdagskväll och sen åka hem på onsdag. Kan jag faktiskt överleva. (Man har olika sätt att ta sig igenom en jobbig period

Nu måste jag göra klart det sista på min svenska rapport. Sen ska jag göra lite psykologi och avsluta det hela med mental träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0