Motion?

Nu har jag sprungit omkring som en skållad råtta ett tag.
Det har varit tvättande, matande och lite städande. Har fått igång min andra maskin med tvätt nu, det känns bra. När jag ätit och gett katten mat så gick jag upp för att plocka ordning lite, sen när jag skulle gå ner så var katten borta. Så jag sprang runt i hela huset och leta efter honom, utan att först kolla hans favoritplats (på skohyllan bland alla skor). För där kolla jag ju sist av allt och det är väl klart att han ligger där. Men nu sitter jag här och läser lite bloggar och funderar över vad som är grejen med att läsa andras liv. Har aldrig förstått det.
Nu blev jag sugen på att lyssna på Winnerbäck och så ska jag väl försöka plugga.. Vänta på att mamma ska komma hem också, så hon får se mitt körkort! Hihi.
När man talar om trollen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0