Nykter av vin och full av längtan



Såg Grey's idag. Ska jag vara ärlig börjar det gå lite över styr.. Som med allt annat. Det brukar vara höjdpunkten på hela veckan. Idag var det roligt, väldigt roligt and that's it. Och så var det ett riktigt mysko avbrott mitt i allt, det kanske gjorde att det inte var så bra idag. Men men, så är det!

Jag är så grymt glad. När mamma och jag satt nere i tv-rummet och kolla på tv så frågade hon om det kändes bra. Jag sa ju förstås ja, och då svara hon att det kändes. Att det var som vibbar i luften. Haha, jag kan knappt sitta still - så glad är jag! Jag längtar till helgen. Jag längtar till lovet och jag längtar till kryssningen! Livet kan inte bli mycket bättre för tillfället ^^

Det har förresten tagit mig 10 minuter att försöka bli sams med internet och kunna publicera det här. Men jag är glad ändå :D

Kommentarer
Postat av: Louise

TACK så hemskt mycket! :P Ja, det är verkligen en heeelt underbar känsla.. Dock upptäckte jag nu när jag skulle köra "min egen" bil att det inte alls är samma som att köra med körskolans bil :P haha. Och vad som är mindre kul är att denna bil inte har nåt fungerande styrservo :P Men det ska nog gå bra i alla fall :P Har du kört mycket sen du fick ditt körkort då? :) Hur är det annars? allt bra?

2008-10-23 @ 14:08:38
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0