Plugga, vad är det?

Jag har inte fått så mycket gjort.
Jag har lyckats skriva ihop ett brev som vi ska ha till projektarbetet och kommit på två frågeställningar till svenska rapporten. Greaat. Men jag har också kommit fram till vad jag ska göra på höstlovet - ägna all min tid åt Jennifer. Världens bästa Jennifer. Min ängel. Vi ska umgås så mycket att vi kommer gå varann på nerverna! Även om vi aldrig gör det. Och jag ska komma på så många roliga grejer vi kan göra så jag vet inte vad. Åka till Linköping och glo på stan.. Åka ner på stan och glo lite här.. Baka kanske? Det är jag sugen på! Vi ska iallafall göra så mycket grejer så vi inte känner hur nere vi är för tillfället. Vi gör att vi mår bra. Vi är bra. Vi är bäst!

Oh, have to sleep. Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0