Resfeber?

Jag mår så himla illa just nu.
Det är inte roligt nånstans :( Irriterad är jag också, eller det är lite bättre nu.. Jag har inte packat nångonting till kryssningen än. Det förvånar mig inte, men jag vet faktiskt inte vad jag ska ta med mig. Smart som jag är hade jag varken några rena underkläder eller liknande och det kom jag på för en stund sedan. Så nu är en tvättmaskin igång och förhoppningsvis kan det torka tills imorgon. Laddar batteriet till kameran gör jag också, det är jag glad över att jag kom ihåg iallafall. Men det blir nog att gå upp ganska tidigt imorgon, så jag hinner göra allt jag ska för just nu vill jag bara gå och sova.  

Jag saknar dig. Jag saknar den där känslan av att veta att någon verkligen bryr sig. Någon som bryr sig om just mig. Men vart gick det snett? Varförvarförvarför? Det här blev svårare än jag trodde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0