Tadaa

Klockan är halv 12 och min chokladkaka tog precis slut.
Vettig information, haha. Försöker göra klart en uppgift tills måndag också "Kommunikationsprocessen i annonser". Mycket intressant, bara så ni vet ^^ Måste ta vara på den här tiden nu va fasen. Ska iväg om ett par timmar och jobba lite, sen kommer prinsen hit innan han ska jobba och sen funderar jag på att dra ut. Men har inga fribiljetter.. Kanske att jag kan fixa det sen när jag ändå är nere på stan. Får ta ett snack med Jennifer tror jag!

Death and all his friend - Coldplay

Jag ångrar, ångrar, ångrar mig att jag inte gick på Coldplay-konsertet! Nu är det väl bara att böna och be att dom kommer tillbaka nångång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0