Torsdag, fast lördag.

Ja, det blev utgång igår.
Och ja, jag mår som vanligt skitbra dagen efter. Det blev bara jag, Micko och Mickos kompis Tove. Först blev det världens bar och sen skulle vi till Palace, men där var det helt dött.. Så vi drog till Deli istället, inte för det var mycket mer folk där men det var trevligt. Efter att ha druckit kvällens drink och två shots där tog vi oss till en pizzeria och dela på en pizza. Sen blev klockan tolv och vi åkte hem. Så det blev inte speciellt sent, men det blev lite onyktert iallafall.

Idag ska jag träffa Linn och fota lite. Hon har projektdagar nu, så undra hon om jag ville med och fota. Och självklart vill man det! Sen har vi fått schemat för volontärsjobbet och det visa sig att jag ska jobba lördag, söndag och nästa lördag. Gash. Men Filmfestivalen drar ju igång imorgon! Vill gärna se invigningsfilmen, så får se om jag pallar mig dit. Men nu börjar det ju på riktigt. Hell yeah!

Och nu är det dags för frukost. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0