Jag är oslagbar

Kajsa har börjat ett nytt liv.
Eller är på god väg iallafall! Jag har inte haft datorn igång på heela helgen. Mamma fick nästan en chock när jag sa det, haha. Men jag har faktiskt inte haft tid. Hela helgen har jag ju jobbat, i lördagskväll var vi hos min mosters man som fyllde år och fick deras gudomligt goda mat. Jag fick nog mer grattisskålar än själva födelsedagsbarnet för att jag klara körkortet. Jag tror faktiskt jag har fått mer grattis för körkortet än när jag fyllde 18. Det är väldigt kul, även om jag inte trodde det skulle bli så stort.
På söndag så avslutades iallafall min grindvaktkarriär, o jag kommer inte sakna det...

Idag har jag varit igång hela dagen. Från halv 8 på morgonen till 8 på kvällen. Jag är lite trött faktiskt, men jag har upptäckt en sak med mig själv. Jag älskar att ha flera bollar i luften och bara ha en fullspäckat schema. Från det ena till det andra. Undra om det är så man slipper tänka på problemen som man inte har?

Under veckan som kommer nu så är det plugg, plugg, plugg. Jag hade ju tänkt börja ett nytt liv, bestående av plugg, träning, nära & kära. Kommer jag lyckas? Jag får se om jag har råd med ett träningskort den här månaden, annars får det väl bli till nästa. Då jävlar... Sen hade jag tänkt att imorgon så ska jag sitta och plugga på biblioteket ett tag, tills pappa slutar och jag ska gå och fota mig till körkortet. Blä, hatar sånt, man blir ändå aldrig bra på dom bilderna. Men ja, det måste väl göras.

Men nu hade jag iallafall tänkt och försöka få ihop en text till skolan och leta reda på nåt gammal avdankat CV som jag kanske kan använda, för nu är jag ju arbetslös.. Nästan iallafall. 
Men ja, bli inte förvånade om ni inte hör något ifrån denna datanörd - hon har bara börjat sitt nya, lite upptagnare och lite bättre liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0