Yepp

Det blev lite för mycket igår.
Det blev så mycket så varken Tobbe eller jag orkade gå ut, utan vi var i den där studentlägenheten till tolv-ett och sen åkte vi hem. Vi var 6 pers och man har faktiskt väldigt trevligt när man inte är så många, bara det är bra personer. Men som sagt, det blev för mycket och det känns som att jag aldrig mer kommer dricka. Men hey, kryssning måndag-onsdag ändrar nog på saker och ting ^^

Idag är det en slappardag. Jag vakna vid 8-halv 9, klarpigg förstås. Käka frukost och sen gick o la mig och kolla på filmen Hancock (jag är efter, jag vet!) o jäklar va bra den va! Så nu funderar jag på vad jag ska hitta på tills att Jennifer hör av sig och vi ska ner på stan. Jag måste byta ett linne som var för stort och så ska jag gå och hälsa på Tobbe som jobbar på Donken i stan idag. Haha, stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0