25/9

Lönedag!
Jag har längtat hela månaden och lite till på den här dagen. Dagen då jag skulle köpa min efterlängtade blixt. Fast jag får vänta en dag till så det blir imorgon som den stora dagen kommer.. 

Jag sprang runt på stan efter skolan alldeles ensam och vilsen så jag ringde min kära Micko så hon kom ner så vi gick en stund. Har äntligen köpt nya skor och så blev det lite lösnaglar till bröllopet. Sen blev det inte mycket mer.. Jag är nog lite snål av mig. När vi sprungit omkring på stan i 2 timmar och jag kom på att jag inte har något att göra, som inget att plugga eller liknande, tyckte jag de va ganska tråkigt. Men sen när jag fattat att jag inte hade något att göra skulle det bli såå skönt att komma hem och lägga sig i sängen o glo på tv (aha-upplevelse). Då kom jag på att jag är en upptagen person iallafall. Ska ju på den där utbildningen idag klockan 19... Så ja, det är bara att sätta fart att få i sig något att äta och försökta snygga till sig så gott det går. Är grymt seg idag, börjar nog bli förkyld.. O så har jag ont i knät. Hrmf.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0