Bröllopskläder

Det här är kläderna jag hade tänkt o ha på bröllopet vi ska på i helgen. Den lilla svarta känns kanske lite fel på ett bröllop, men den lilla rosa piggar upp det hela. Liksom skorna. I dom där klackarna blir jag nästan 190 cm lång.. Om man ska vara exakt så blir jag 187. Men ja, det är tydligen snyggt med långa tjejer ;)

Jag skippa sista lektionen i skolan idag, fy skäms. Men den där lektionen är så grymt tråkigt och ger i princip ingenting.. Så kom hem vid halv 2-2 och den tiden har jag inte gjort nåt vettigt alls. Ätit tårta och iförsig svarat på lite mail. Hade tänkt göra klart läxan vi har tills imorgon, men den ska jag sätta fart med nu innan jag ska ner på körlektion. Så får jag fixa resten sen när jag kommer hem.

Det blev ju ingen löparrunda imorse som jag var inne på igår kväll. Det blev istället film, Kung-Fu Panda. Så fundera på att ta löparrundan nu på eftermiddagen istället, men solen gassar på så mycket så det skulle bli väldigt varmt. Bra ursäkt jag kommer med va? Haha, men om jag får tid och lust kanske jag tar det lite senare när solen lagt sig ^^


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad fin du var Kajsis!

Ditt nya namn får nog bli; Snygg-Kajsis!

Puss

2008-09-26 @ 00:35:22
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0