Dagen torsdag

Godmorgon!
Idag fick jag sova ända till 8, dvs ca 9 timmar. Det sluta med att jag fått något vagel-liknande PÅ ögonlocket o det ser ut som om det hänger. Inte så kul precis. Men förhoppningsvis går det över när man vaknat till lite mer. Har duschat och käkat frukost nu och ska dra om en halvtimme ungefär. Jag äääälskar sovmornar! Speciellt när man börjar vid halv 11, för då hinner man massa innan skolan. Även om jag bara börjar 9.50 idag.. Känns inte som att man hinner så mycket mer än att ta en dusch och äta frukost i lugn och ro.

Idag har jag btw gjort något ganska klantig.
Har körlektion 14.00, mitt i den grafiska kommunikations-lektionen! Hur tänkte jag där egentligen?! Vill inte missa något därifrån, men nu måste jag gå en timme tidigare.. Jaja, det löser sig :)

Nu är det höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0