Det går bra nu

Kom nyss hem från mötet inför vårat projektarbete och kan ju säga att det gick oförskämt bra.
Allt passa in som det skulle, lokalen funka utmärkt, datum funka utmärkt och så vidare. Känns bra måste jag säga. Måste ge en eloge till Elin & Simone också. Jag känner mig just nu bara som en svans som hänger efter och gör ingenting.. Känns som att jag inte har riktigt har samma koll som dom, men hoppas snart att jag kommer in i allt och tar min plats jag också! 

Det känns oförskämt bra i skolan just nu också. 
Jag har ingen läxa överhuvetaget. Inte ens nåt som jag kan plugga på bara för pluggandets skull. Har en bokanalys som ska vara inne imorgon, men det fixa ju jag redan för några dar sen. Så ja, jag sitter här och gör ingenting. Mamma & pappa ska på konsert ikväll också, så det kommer bli en lugn och skön kväll :) Mamma ska för övrigt ta en fotokurs. Hon fick en bekräftelse idag och hon är så glad. Hon sa lite försiktigt "man måste ta med egen kamera.." Ja mamma, du får låna min ^^ Och då är det inte systemkameran, utan min älskade canon ixus 860 is. Det är verkligen en superkamera :) Enkel att använda också.    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0