Ett steg närmare..

Jag vakna pigg idag när klockan ringde på 5.30!
Jag är stolt över mig själv att jag kommer i säng när jag ska nu för tiden :) Men körlektion gick bra, trots att det var så tidigt som 7. Halkan gick också bra, alla blev godkända. Fast, är man korkad om man trodde att det var is man skulle köra på? Jag blev lite besviken på det, haha. Nu är jag iallafall ett steg närmare det där efterlängtade körkortet..

Jag struntar i volleybollen idag. Ute i det här vädret känns inte som någon hit utan jag är heller hemma och fixar lite. Först och främst ska jag ta mig något att äta. Sen hade jag tänkt skicka iväg lite mail, bland annat till efterfesten.com för att söka som vimmelfotograf. Så jäkla kul det skulle va! Det är lite riskablet bara att man ska ha sin egen utrustning, men är man nykter så ska det nog inte vara några problem. Kanske man kan ta bilen hem sen också ;)

Senare idag kommer Stina på besök :D Hon fyllde år i fredags och inte har jag fixat någon present till henne. Skäms på mig! Fast tror faktiskt hon klarar sig utan någon, åtmistone ett litet tag till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0