Fest, jobb, fest, jobb

Shit vilken helg det varit!
Inte en lugn stund på 3 dar, haha. Men satan va kul man har haft.
I fredags var det ju skola, efter den drog jag, Tobbe & Liseth hem till mig för att färga Tobbes hår (på hans födelsedag, grattis till han!) och det blev skitsnyggt! Sen när vi var klara med det så blev det fort ner till stan för att träffa Micko & Anna en snabbis. Blev en fika på Chokladkompaniet och vi hann med ganska mycket snack.

Sen blev det fort hem,
duscha och fixa sig för att sen dra till Simones syrra, Felicia. Tobbe fick låna hennes lägenhet för kvällen o ha lite förfest i. Den mesta av den tiden låg jag deckad i sängen tillsammans med Felicias kattunge Boris. Ruggigt trött var jag. Drog till Hugo vid tolv-ett o sen stack jag hem vid halv 2 ungefär, haha.

På lördag
var det att gå upp klockan 7 och åka till jobbet. Grymt seegt. Sen när jobbar-dagen tog slut blev det hem, fixa sig o äta och sen dra till Matilda som fyllde år! Förfesta hos hennes brorsa och sen drog vi till Hugo då också. Där hände nog lite för mycket för mig egentligen.. Men det var riktigt kul ändå :)

Sen blev det upp vid 9 idag för att jobba 11.30-15. Så ja, lite sliten är man ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

full rulle=) mår du bra?

2008-09-07 @ 19:26:10
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag mår fint.. slappa kväll nu

2008-09-07 @ 19:49:44
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0