Gaah

Det ska bli så skönt att förhoppningsvis aldrig mer se min körlärare efter tisdag.
Låter ganska grymt, men så är det. Jag är så förbannat trött på körlektionerna så jag har lust att bara spy på dom. Mina linser har strulat hela dagen idag, så när jag skulle korsa en väg så fick jag solen i ögonen och då börja mitt öga rinna. Det var lite jobbigt och nu tror säkert min körlärare att jag satt och grät bara för att det inte gick som jag ville. Haha, vilken tönt tycker han säkert.

Idag hade vi iallafall spex-foto i skolan. Jag sprang omkring i min tomtedräkt och kände mig bara jättedum. Vi fick iallafall sluta 20 minuter tidigare, så det var de värt. Nu när jag kom hem och såg på lönespecen upptäckte jag att jag missat att fylla i 1½ h OB. Klant? Skapligt, så nu måste jag skicka mail till the boss och se vad han säger om det. Och det måste jag hinna med, liksomatt städa undan, äta och göra något åt att jag ser förjävlig ut, innan pappa kommer hem och vi ska ut och köra. Sen blir det filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0