Japp!

Idag mår jag bättre, så det finns hopp om det.
Sitter för tillfället och gör allt annat än jag borde. Det jag borde är att plugga, eftersom vi har psykologiprov på torsdag och tydligen så är det någon uppgift som ska in idag också. Hoppsan.. Man är inte van att det händer grejer och att det är saker man måste plugga på. Men ja, nu ska ju jag iväg om 10-15 minuter, så det får bli när jag kommer hem. När nu det blir eftersom jag har en lektion till 17.15 och sen ska pappa och jag ut o köra. Körlektionen imorse gick för övrigt bra och om min körlärare tror på mig så borde det ju gå vägen. Shit, jag nästan längtar efter den där känslan att ha klarat det. Haha, jobbigt om man kuggar då.. Men om jag inte, då ska vi ut och käka sa pappa ^^ Lite häftigt, tänk om jag har körkort om 24 timmar...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0