Jävla kuksjuk!

Jag vill bara bli frisk!
Jag vill inte känna att jag lever varje gång jag sväljer.. Ingenting hjälper heller, eller åtminstone lindrar. Mamma köpte några sugtabletter igår, såna där riktiga och dyra tabletter. Men dom hjälpte inte ett dugg.. Inte heller mina favorithalstabletter som funkar i alla lägen. Inte ens te med massa honung. Jag som ska ha körlektion kl 7 imorgon då, undrar hur de kommer gå. Som tur är har jag en snäll far som skjutsar ner mig till stan. Och på körlektionerna pratar jag inte så värst mycket. Men det gör jag i skolan, så får se om jag orkar gå imorgon för det blir en lång dag, till 17.15. Men nu har jag tagit mig en alvedon och ska krypa till sängs så får jag hoppas att jag mår mycket bättre imorgon.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0