Känslan av frihet

Har nyss varit ute på en fotorunda.
Men det gick inget bra, kameran ville inte riktigt som jag ville, haha. Längtar till nästa lön då jag kan köpa mig den där blixten..

Det har varit lite småtjafs här hemma om helgen.
Eftersom Tobbe & Matilda i klassen fyller år, ska vi ut både fredag och lördag. Mamma är ju inte så glad åt att jag kommer hem vid 3 varje gång jag är ute, så det blev lite tjafs om det. Sen att det är massa mc-knuttar ute på lördag. Det var tydligen nåt år sen som dom hade sprängt nån. Då tycker mamma absolut inte att jag ska ut. Hon är ju orolig för mig också, eftersom hon bryr sig om mig. Det är jag glad för att hon gör, verkligen, även om jag är dålig på att visa det och bara klagar när hon gör fel.. Jag känner mig så dålig själv då, men jag känner att jag vill klara av att ta hand om mig själv också. Jag är ensambarn och visst, då är det säkert lätt att ha curling-föräldrar. Precis som jag har.. Undra hur det kommer bli sen när jag ger mig ut i livet på egna fötter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0