Katt-sovställning


Snygg sovstil va?

Det känns lite som att jag blivit något av kissens favorit här i hemmet. När jag är hemma är han där jag är, i köket, på badrummet eller i mitt rum. Jag sitter ju mycket i mitt rum och då brukar han antingen ligga i soffan eller på golvet. Kan hända att han ligger på fönsterbläcket och kramas med blomkrukorna ibland. Idag när jag kom hem från stan satt han och vänta, sen när jag höll på och ta in posten från brevlådan satte han sig bredvid och vänta på mig, gick "fot" med mig upp på grusgången och in i huset. Han är ju den bästa katt man kan önska sig och han är min favorit, alla lägen :)  

Kommentarer
Postat av: Missi

Härlig katt du har!

2010-11-01 @ 04:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0