Kväll..

Just nu ligger jag i sängen och slötittar på tv.
Känner mig ganska nere faktiskt.. Det känns lite som att de blir så när man haft full rulle 3 dar och sen sätter man sig ner och känner efter. Man tänker efter vad man gjort och börjar fundera.. ångrar jag mig? Men det är ju nu, när man fyllt 18 och man går ut och provar på hur det är. Man blir full och då händer saker som man ångrar. Men jag är en sån som inte vill ångra saker, för vad gör de för nytta? Då tycker jag det är bättre att tänka framåt och bestämma mig för vad jag ska göra åt saken. Bara strunta i det? Känns ganska bra för stunden.

Nu ska jag hålla mamma sällskap med att knapra vindruvor :)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

fin blogg

2008-09-07 @ 20:03:14
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0