Kväller

Nu har jag suttit konstant i drygt 2 timmar med den där jäkla artikeln.
Och jag är äntligen klart! Ganska stel kände jag när jag reste mig efter att ha suttit dom där 2 timmar. Dom försvann fort och tänk att man alltid måste göra saker klara sista kvällen.. Nu missa jag ju alla bra tv-program som gick ikväll också!
Vid halv nio kom jag också på att vi har foto i skolan imorgon. Sånt där foto som man måste vara utklädd på och jag fick panik. Vi ska vara superhjältar och ja, vad finns? Stålmannen, Batman och liknande. Men tja, jag drar till med Tomten! Det är den enda vettiga dräkt som vi har här hemma och han är ju en hjälte, på sitt sätt. 

Fyra låtar är det som hörs ifrån mina högtalar ikväll:
Death and all his friend - Coldplay
Jag är hos dig igen - Lars Winnerbäck
Death by chocolate - Sia
Jesus, walk with me - Club 8
 

Haha, den sista kan man tro är en såndär låt som finns i psalmböckerna. Men det är faktiskt Apolloreklams-låten. Jättefin är den :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar också apollolåten, mysig

2008-09-24 @ 15:40:07
URL: http://hejhoppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0