Lördagskväll

Jag hamna på en fyllefest för 50+
Det är ju inte alltid som moster fyller år, haha. Dom äldre hade väl lite roligare än vad jag hade, men det funka ändå. Det snackades om allt från mammas rymning på trehjuling, morfar's dansdejter, andra fyllefester och klassfester. Morfar höll faktiskt bara ett tal den här kvällen. Eller kanske två. Han brukar annars ha med minst tre tal på en kväll. Han är en talare, min morfar! 

Just nu sitter jag och kollar lite på Sing-a-long. Jag är lite av en sån nörd, haha. Musiklekprogram och kriminalserier är min grej ^^ Funderar på om man orkar vara vaken till Saturday night fever, vill gärna se den. Men den börjar 23.55 och är slut vid 3 nångång.  Har kommit fram till att jag tycker John Travolta är snygg.. Också en "aha-upplevelse" som jag fick när jag satt och kolla på Grease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0