Musikvideo-fan

När vi var i fjällen för ett par år sen skällde Jennifer på mig för att jag satt och glodde på ztv.
"Såntdär kan du ju inte sitta och bara glo på!"  Medan hon är en riktig såpa-nörd.. Ni vet som Våra bästa år. Eller värsta år? Kan aldrig hålla reda på dom där, haha. Sånt sitter iallafall hon och kollar på och det är sån som jag avskyr. Hihi, tänk så olika man kan vara :)

Jag kom iallafall och tänka på det när jag sitter på YouTube och glor på musik och musikvideos. Bland annat Miss Li, Erik Hassle, Metallica m.m. Jag har ju en ganska bred musiksmak. Eller jag gillar det mesta, beroende på humör :)
Men vissa vidoes kan verkligen få låten att sjunka. Som Erik Hassles låt Hurtful, i somras älska jag den och blev hur glad som helst när dom kom på radio. Men sen när jag såg den offentliga videon till så blev den inte alls lika bra. Videon gör ganska mycket med andra ord, åtminstone för min smak :)


Elin, om du läser det här.. Här har du Movits! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha. Men den har jag ju hört! Vi bokar dem, heheh ;)

2008-09-13 @ 10:54:22
URL: http://hejhoppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0