Ny design

Hela morgonen har jag suttit och pillat med designen.
Egentligen är det bara en ny header och lite små grejer, men jag är nog ganska nöjd tror jag :) Så jag har varit vaken sen halv 9 idag ungefär. Förstår inte hur jag kan sova så mycket.. För jag gick och la mig vid tolv, så det blir ju nio timmars sömn. Och jag sov säkert lika mycket igår natt. Då borde jag ju vara utsöv inför veckan som kommer nu ^^

The day that never comes med Metallica är en låt som har gått varm det senaste dygnet. Vet inte om kissen gillar den också, för han har börjat hålla mig sällskap här i rummet. Han går mellan min soffa och ena hörnet i rummet. Undrar om han går i sömnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0