Överhettad dator

Just nu ligger jag i sängen och dricker te.
Med min vanliga otur så kom jag emot strykjärnet som var precis vid vattenkokaren med armen.. Än så länge känns det bara lite, så får hoppas att det inte blir mer, brännblåsor är inte roliga!
Nyss var det Ugly Betty på tv, kommer ihåg när det kom. Det var mitt favoritprogram och jag blev förkrossad om jag missa nåt avsnitt (nästan iallafall), haha. Nu är det inte riktigt lika bra.. Men nu har det övergått till en dokumentär; "Fetman tog hennes liv". Handlar om en kvinna som väger över 400 kg (!). Måste säga att jag blir lite äcklad..

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

asså din katt är ju för söt



Blogg.se har blivit rörigt

Jag tycker inte alls om den nya sidan på blogg.se för det är verkligen en röra. Meningen med framsidan är ju att man ska kunna hittar andra bloggar att läsa och inte samma urvattnade blogg hela tiden. Visst är det bra att slippa de som anordnar tävlingar hela tiden men då försvinner ju även de som skriver om något annat än mode också.



Jag vill kunna se senaste inlägget på det effektiva bekväma sättet att man hamnar direkt i deras kommentarfält för jag orkar verkligen inte bläddra.



nu kan ni gå in på webblogg.se och logga in och den har ersatt gammla blogg.se och ser identiskt ut som den förra

2008-09-02 @ 21:34:22
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0