Reklampauser

När det är ett program på tv som man bara måste se, då måste ju reklampauserna va bästa ställena att plugga på. Men varför blir det alltid så att när jag lägger mig i sängen med böckerna och allt, så blir det så att man blir helt fast i reklampauserna också! Man sitter och sjunger med i låtarna, tycker dom mest irriterande reklamerna faktiskt är ganska bra och.. ja, de mest underliga tankarna om reklam helt enkelt. Jag har iallafall inte lyckats plugga ett skit idag, vilket känns som skit också. Men ja, kan inte fokusera så mycket mer än till morgondagen. Men efter det ska jag plugga järnet, om det går som jag vill imorgon förstås!

Kanske dags att sova nu, tiden gick så ruggigt fort nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0