Sova?

Jag trodde jag skulle kunna vara i säng för en timme sen.
Men så sitter man ändå här. Som vanligt. Jag ska ha körlektion 7 imorgon, så får gå upp tidigt. Har iallafall duschat nu på kvällen så jag slipper göra det imorgonbitti. Nu har jag packat stoora träningsväskan också, för jag och Micko ska träna imorgon! Uj, så duktigt vi är. Eller ja, Micko är ju redan ett muskelpaket eftersom hon tränar med dansen. Men jag är ju bara skinn, ben och fläsk. Så jag tänkte börjar bygga lite muskler istället. Får se hur det går om det bara blir en engångsgrej eller om vi fortsätter. Alltid kul att vara två när man tränar :) Men nu är det dags för sängen! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0