Tisdag

Idag är det faktiskt sol.
Men det blåser så jag hade både motvind till skolan och hem - min vanliga otur. Kom precis hem efter att ha suttit på körskolan i 1 timme (det börjar arta sig!) och just nu mår jag inte speciellt bra. Tror jag lider av vätsebrist eller näringsbrist. Har huvudvärk, är trött och känner mig allmänt väck.. Ibland kommer det som hugg i huvudet också, inget skönt.

Men ändå ska jag sätta mig och börja med en bokrecention som vi har i svenskan.
Den ska vara inne om typ 2 veckor, men för en gångs skull tänkte jag vara ute i god tid. För det är när jag är trött och hängig som jag jobbar som bäst, konstigt nog. Det är nog för att man inte orkar hålla på med annat samtidigt..

Ska ringa morfar också, men tror jag ska göra det senare ikväll också. Tror han behöver det som mest då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0