Typ torsdag?

Idag är jag seg.
Det var visst någon som snodde med sig min energi hem igår kväll ;) Om hans förkylning är bättre också så beror det nog att vi bytte, han fick min energi och jag fick hans förkylning. Rättvist ^^ Men man har ju sovmorgon och börjar inte förens 9.50, så alltid nåt.

Idag är det löön och jag ska köpa min efterlängtade blixt till kameran! Så jäkla gött. Gänget i klassen ska ut ikväll, men jag tror hellre jag sitter hemma och pillar på blixten (a) haha. Har utbildning till det där volontärjobbet ikväll också och det visa sig att jag inte behövde gå själv. Mattias var igår, så får se vad han säger om det idag. Spännande.

Jag ska nog göra ett nytt försök att söka till vimmelfotograf till efterfesten.com. Kaanske att man ska skicka med ett cv och vara lite mer seriösare ^^

Nu är det iallafall dags för frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0