Veckan som kommer

Varför ska allt hela tiden krocka?
Tänkte igenom veckan som kommer nu och ja.. Imorgon måste jag vara hemma från skolan eftersom dom ska ha 'utflykt' till kl 15 och jag har mitt teoriprov kl 14. Men det får jag göra i vår istället, så det löser sig ju. Hoppas det blir regn imorgon bara för det, höhö. Nej, så taskigt jag är :o Men på tisdag verkar det lungt, än så länge. På onsdag skulle jag, Zandra & Mattias gå på utbildning för jobbet på filmfestivalen, men det kanske blir så att jag går på torsdag istället. Eftersom man kanske får besök på onsdag ^^ Men då löser det sig ju på det sättet, men det var bara det att Micko snacka om spinningpasset som vi skulle gå på. Har vi tur så hinner vi till det imorgon, efter min körlektion. Annars så är det ett på torsdag. Och ja, då är jag ju upptagen? Kanske att man skulle hinna emellan då..

Men än så länge - det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0