Blommigt


Sommarklänning.
Ingenting att ha idag direkt, känns som höst.. Trist, tråkigt & blåsigt. Jag har fått umgåtts med min ovanligt sura far i eftermiddag också. Han brukar ofta vara sur och ganska ilsken, men idag blev han arg på en tomat. Eh? Man kan ju tro att han har pms. Eller har hamnat i klimakteriet. Han kanske har något att berätta för mig? Jag har iallafall lyckats hålla mig lugn och sansad hela dagen, konstigt nog med tanke på att magen inte har varit på min sida idag. Vill bara få svar på vad det kan vara för något. Och jag vill verkligen inte att det ska vara gluten.. Skulle vara ett riktigt hårt slag i magen, hehe. Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på Scrubs och vänta på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0