Det här är vad jag gjorde igår:




Jag hade nog egentligen inte behövt skriva före & efter.. men jag gjorde det iallafall, om det skulle vara några osmarta som läser min blogg. Jag fynda dammtussar stora som taxar, så det var välbehövligt.

Mitt i allt städandet ringde Morfar.

Så jag cykla till hem till honom och hjälpte han med hans dator, efter 2½ timme hade klockan blivit 16 och jag var tvungen att cykla hem (i regn!), hade kunnat suttit hela natten med den där riktigt sega datorn. På kvällen åkte jag iallafall till Tobbe för att grilla och festa lite. Det var kul, fast jag blev trött och åkte hem o sov. Så jag sov 12 timmar i sträck så nu sitter jag vid datorn och äter frukost och är ovanligt pigg. Så pigg att jag nästan tror att jag fortfarande är full.

Ikväll åker vi till landet. Kan bli både skönt och tråkigt. Jag har ju så många att sakna nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0