...

Helgen bara pyste bort lite snabbt, så nu är man inne på en ny vecka. Men måndagen är snart över och det är ju åtminstone ett steg närmare helgen. Idag har vi iallafall inte gjort något vettigt i skolan, likaså när jag kom hem. Jag somna och sov i dryga 2 timmar, mycket givande. Vet inte vad det är med mig längre, men känner inte riktigt igen mig själv. Jag börjar tvivla på mig själv, beroende på att jag känner känslor jag aldrig känt förut. Det är mer påfrestande än vad man tror och det känns som att jag håller på att spricka. Jag tackar högre makter för att bästa Tobias finns och kommer in i bilden då. Hjälten min erbjuder en pratstund imorgon och det tackar man inte nej till direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0