Ja, just det


Kajsa har lyckas fota runt 15 bilder (trodde hon) med den analoga kamera - utan film. Det upptäcktes idag när bilderna skulle framkallas. Det är nog lite jag i ett nötskal, inte alla hästar i hagen.. eller stallet.. eller vad det nu är.
Jag har även varit hos optikern idag, för den som är intresserad. Han kallade mig för framåt (med tanke på alla jobb jag har), då växte jag nog nån cm. Jag förstår heller inte varför jag är så trevlig mot min optiker.. Tänk om jag kunde vara så trevlig mot alla jag mötte, då skulle alla tycka om mig.

Nyss svara jag i telefonen, klart och tydligt med K-a-j-s-a för jag såg på nummerpresentatören att det inte var någon som vi kände. Ändå fråga den som ringer om det är min mamma han pratar med. Vad tror du, idiot?
Nu börjar jag bli grinig för att jag är hungrig, ska nog ta en macka med creme fraise (mamma har lärt mig att man kan ha det till allt nu för tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0