Jobba, jobba, jobba!

Första "riktiga" dagen på McDonalds idag och jag är helt slutkörd. Men nöjd! Först kände jag mig mest hjälplös, men efter ett par timmar kom jag igång ganska bra ändå. Det är mycket och det är svårt, en utmaning som jag nog älskar. Jag kommer trivas.

Idag fick vi våra studentmössor också! Shit, nu är det läskigt nära.. Jag köpte ett linne också som det står "student 09" på, men varför ska jag alltid envisas med att ha S? Jag är större än vad jag tror. Förutom huvudet då, där jag nog har minst i klassen.. Men det fick mig en tankeställare över hur mycket jag har kvar på den här knappa månaden som är kvar tills att betygen sätts. Panik, panik, panik.

Tobias tog sig an mig idag också, så jag fick prata av mig lite. Han fick nästan dra saker ur mig, men så bra det känns nu. Jag har så mycket att tacka honom för, det var ju han som fick in på mig på McDonalds t.ex. Sen att han orkar mig med vissa stunder är ju ett under. Tack älskade vän.

Nu ska jag plugga lite tillsammans med Krunegård. Upptäckte idag att han är ett ypperligt pluggsällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0